Popis
S online kurzem „Telefonování pro obchodníky“ získáte nejen lepší pocit při obchodování, ale především i lepší výsledky. Nevěříte? Vše je jen o tom, jak hovor vedete a zdali dokážete nejen reagovat na námitky, ale také je přijmout, správně se ptát a získat tak zákazníkovu pozornost a další skvělé tipy a rady jak na to.
Co se v online kurzu “ Telefonování pro obchodníky“ naučíte?
Tento online kurz nabízí první lekce na zkoušku. To znamená, že stačí zadat e-mailovou adresu pro registraci a okamžitě poté na váš e-mail lekce zdarma dorazí.
Co se naučíte v první lekci zdarma?
Naučíte se, jak jako správný obchodník hned na začátku hovoru zaujmout klienta. Není to vůbec jednoduché, každý klient je jiný. Jak na to, aby vám zákazník tedy nezavěsil okamžitě poté, než zvedne telefon?
Co se naučíte v druhé lekci zdarma?
Hned v druhé lekci se dozvíte, jak takový hovor strukturovat a díky tomu i správně vést. V případě, že aktuálně voláte aniž byste jakoukoliv strukturu či check list chcete-li měli, pak doporučujeme minimálně tyto dvě první lekce vyzkoušet v praxi.
Co vám to přinese?
Už po prvních lekcích zjistíte, že vám roste % úspěšných hovorů ať už s prodejem nebo domluvením dalšího volání a klesají hovory ukončené zákazníkem hned na začátku hovoru. Zároveň díky struktuře hovoru zjistíte, že hovory nemusí být nutně hodinové a delší, abyste prodali. Jak na to konkrétně, se pak dozvíte v placené části kurzu.
V dalších placených lekcích kurzu „Telefonování pro obchodníky“ se naučíte:
- Vedení hovoru je o zapojení zákazníka. Prezentujete nebo žádáte? Pak jsou vaše hovory dlouhé a vysvětlování nekonečné. Zjistěte jak přirozeně zapojit zákazníka do obchodní komunikace a co vašim hovorům chybí k lepším výsledkům.
- Zjistíte, jaké jsou jednotlivé fáze telefonátu a podíváte se na jejich detail a jak na to, aby hovor byl zajímavý nejen pro vás, ale především pro zákazníka. Zjistíte, kdy je vhodné se ptát, kdy naopak začít prodávat. Naučte se být profesionální obchodník, kterému klienti telefon rádi zvednou.
A dalších 5 online lekcí a rad, které když v hovorech uplatníte a správně využijete získáte nejen prodeje, ale především klienty, kteří se k vám budu velmi rádi opětovně vracet. Profesionální obchodník po telefonu totiž není ten, který prodá, ale kterému se klienti vrací a znovu žádají o další spolupráci.
Prohlédněte si i další online kurzy pro osobní rozvoj.
Michal –
Kurz mi pomohl. díky